سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

دنیای رسانه ای

 
 
اهانت به مرجعیت(پنج شنبه 86 دی 13 ساعت 7:5 عصر )

 

اهانت سایت وابسته به مرکز تحقیقات مجمع به مرجعیت

 

 

سایت آفتاب وابسته به حسن روحانی و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام، 2 روز پس از انتشار سخنان آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار با اعضای ستاد برگزاری همایش رسانه تلویزیون و سکولاریسم، در حرکتی موهن به ساحت مقدس مرجعیت، وارد کردن اتهام سکولاریسم به صدا و سیما را ناشی از یک تفکر افراطی دانست.

 

این سایت در گفتگو با فردی به نام «محمدرضا طورانی» که از وی با عنوان کارشناس مسائل رسانه‌ای، یاد کرده، وارد کردن اتهام «سکولاریسم» به صدا و سیما را ناشی از یک «تفکر افراطی» دانست که افرادی که از اعتماد مردم به رسانه ملی ناراحت و رنجور هستند، به آن دامن می‌زنند. به اعتقاد طورانی، این اتهامات بی‌مهری و جفا به سازمانی است که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری اداره می‌شود و ایشان بارها آنرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند.

 

در ادامه این خبر موهن آمده است:

 

سردبیر برنامه «ساعت 25» رادیو جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با انتقاد از اتهام ساخت برنامه‌های سکولاریستی در صدا و سیما این اخبار سایت‌های افراطی را «مورد تمسخر مردم» دانست و تصریح کرد: که این اخبار آنقدر دور از حقیقت هستند که توسط هیچ روزنامه داخلی مورد استقبال قرار نمی‌گیرند اما با سواستفاده رسانه‌های خارجی روبرو می‌شوند.

 

سایت وابسته به مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت در حالی با همکاری یک کارمند رده پایین صداوسیما، بدون نام بردن از آیت الله مکارم، اتهام افراطی گری به ایشان وارد کرده است که این مرجع تقلید، روز دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری همایش رسانه تلویزیون و سکولاریسم، ضمن تقدیر از افزایش برنامه های مذهبی صدا وسیما از حرکت به سوی سکولار شدن رسانه ملی اظهار نگرانی کرده بود.

 

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که برنامه های صدا و سیما در مسائل مذهبی افزایش یافته است، از رسانه ملی انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز رسانه ملی به سمت سکولار شدن حرکت می کند و عقایدی در این رسانه لانه کرده اند که آهسته و بی سر و صدا، تلویزیون را به سمت سکولار جهت می دهد و این هشداری جدی برای مسوولان است.

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 4299  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «